Tilsted Com

Kommunikationsbureau
Som kommunikationsbureau opfylder Tilsted Com de faglige betingelser for at kunne løse kommunikationsopgaver for kunder til medier i ind- og udland.

Strategier og udtryksformer
Hvis man vil adskille sig fra andre, skal man gøre noget, de andre ikke gør
- men som de gerne ville have fået idéen til!

Det er og har altid været ét af de vigtigste nøgleord for Tilsted Com, når vi skal løse en kommunikationsopgave.
Men det er ikke så lige til at tænke anderledes og komme med "skæve" indfald.

Det kræver mod og mandshjerte at turde afprøve nye strategier og udtryksformer
- uden at der er noget sikkerhedsnet under.

Det kræver også indlevelsesevne og forståelse for, hvilket budskab vi skal kommunikere, og hvem det skal målrettes mod.
Det er det, der adskiller det visionære fra det almindelige.

Vi tør godt tage udfordringerne op.
Det er udvikling.

Vinder af kommunikationspris
Tilsted Com vandt i fællesskab med Komitéen for Unge Forskere ”Kommunikationsprisen 2005”, som Dansk Kommunikationsforening står bag.
Det skete med projektet ”At gøre en forskel - fra at være lukningstruet til at blive en succes”.

Projektet er udviklet af Tilsted Com og har forhindret en truende lukning af komitéens to landsdækkende forskerkonkurrencer. I stedet er de blevet mere populære end nogensinde med flere deltagere samt flere og kvalitetsmæssigt bedre projekter.
Desuden har projektet skabt stor økonomisk opbakning fra nye og flere sponsorer.